Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zamierzenia

W listopadzie...

W grupie Sówek dzieci będą:


W grupie Biedronek dzieci będą:


W grupie Lisków dzieci będą:

  • poruszać się na czworakach omijając przeszkody
  • sprawnie przebierać się z przestrzeganiem właściwej kolejności wykonywanych czynności
  • werbalizować swoje myśli, oczekiwania, stany emocjonalne
  • przestrzegać poznane wybrane prawa w życiu codziennym (prawo do wyboru zabawy, towarzysza do zabawy, poszanowania własności, wyrażania własnych myśli, bycia wysłuchanym)
  • rozpoznawać i nazywać symbole miasta i państwa (herb i hymn Łodzi, godło, flaga i hymn Polski)
  • rozpoznać i nazywać figury geometryczne (kwadrat, trójkąt, koło, prostokąt)
  • naśladować dźwięki i odgłosy deszczu, wiatru, zwierząt za pomocą dostępnych materiałów, przedmiotów
  • kreślić szlaczki graficzne i literopodobne

W grupie Mróweczek dzieci będą:


W grupie Wiewiórek dzieci będą:

  • doskonaliły sprawność słuchową rozpoznając dźwięki różnego pochodzenia (głosy zwierząt, odgłosy natury),
  • utrwalały wiedzę o sposobach dbania o własne zdrowie 
  • uczyły się rozpoznawać uczucia innych osób oraz podejmowały próby rozpoznania przyczyn i objawów różnego samopoczucia,
  • brały udział w zabawach kształtujących postawę szacunku do przyrody,
  • poznawały symbole, legendy, tradycje i tańce związane z Krakowem,
  • słuchały baśni i bajek oraz wypowiadały się na temat ich treści,
  • doskonaliły umiejętność rozpoznawania głosek o, a, m, t, e w wysłuchanych wyrazach i liter w przeczytanym tekście oraz rozpoznawania cyfr 1, 2, 3 i 4,
  • podejmowały próby kreślenia wybranych liter i cyfr po śladzie,
  • rozbudzały zainteresowanie czytaniem poprzez słuchanie baśni, bajek i wierszy i zabawy nimi inspirowane.
  • poszerzały wiedzę na temat dzikich zwierząt zamieszkujących Polskę,
  • poznawały polskie tańce ludowe i tańczyły krakowiaka,
  • wykonywały prace plastyczne doskonalące umiejętność precyzyjnego wycinania nożyczkami.

W grupie Misiów dzieci będą:

  • podejmą próby wspólnych zabaw; 
  • będą uczyć się dzielić zabawkami z innymi dziećmi; 
  • nauczą się wierszyków i piosenek: „Jestem Polakiem”, „Barwy ojczyste”, „Pucu pucu”, „Zima Biała”. 
  • będą śpiewać piosenki razem z nauczycielką i uczestniczyć w zabawach rytmicznych; 
  • wysłuchają wierszy i opowiadań: „Urządzenia elektryczne” B. Szelągowskiej, „Gimnastyka” J. Koczanowskiej, „Czasem słońce, czasem deszcz”, W. Kowalskiej i M. Ciechomskiego 
  • posłuchają „Legendy o Warsie i Sawie”, „Legendy o Smoku Wawelskim”; 
  • poznają symbole narodowe; 
  • poćwiczą określanie położenia przedmiotów w przestrzeni stosując słowa: na, pod, nad, za, przed; 
  • utworzą zbiory różnych urządzeń i będą przeliczały w zakresie 3; 
  • ułożą bałwanki według wzoru (rytmu) – będą tworzyły ciągi; 
  • dowiedzą się, czym jest piramida zdrowia; 
  • zdobędą informacje dotyczące dbania o czystość, higienę; 
  • dowiedzą się, jakie urządzenia były używane dawniej, a jakie urządzenia elektryczne używane są współcześnie; 
  • będą doskonalić umiejętność składania pociętych obrazków w całość według podanego wzoru; 
  • będą rozwijać sprawność całego ciała (w toku wykonywania czynności samoobsługowych, zabaw ruchowych); 
  • będą przebywać na świeżym powietrzu – uczestniczyć w spacerach, zabawach w ogródku przedszkolnym; 
  • poobserwują w sposób bezpośredni zmiany zachodzące w przyrodzie; 
  • dowiedzą się, jakie są oznaki nadchodzącej zimy; 
  • będą uczyć się odkładać swoje prace na półkę indywidualną; 
  • będą uczyć się porządkować salę po skończonej zabawi 

W grupie Pszczółek dzieci będą:

  • Kształtować poczucie przynależności narodowej oraz postawy patriotycznej
  • Poszerzać wiedzę o rodzinie
  • określać i porównywać „na oko” oraz w sposób ilościowy zawartość zbiorów
  • poznawać kwadrat
  • pogłębiać wiedzę na temat przygotowania się zwierząt do zimy
  • rozwijać mowę poprzez pracę z obrazkiem
  • rozpoznawać tempo i głośność muzyki
  • doskonalić umiejętność oczyszczani nosa za pomocą chusteczki
  • rozwijać umiejętność czworakowania  i doskonalić precyzję rzutu   

W grupie Zajączków dzieci będą:

  • doskonalić umiejętność samodzielnego zdejmowania i zakładania odzieży wierzchniej oraz butów 
  • nabywać umiejętność stosowania zwrotów grzecznościowych adekwatnie do określonej sytuacji 
  • wypowiadać się na temat ilustracji, serii ilustracji stanowiących logiczną całość 
  • rozpoznawać i nazywać polskie symbole narodowe: godło, flaga, hymn 
  • ćwiczyć spostrzeganie wzrokowe, wskazując różnice na obrazkach, dobierając w pary takie same obrazki 
  • nabywać umiejętność klasyfikowania i porównywania jednorodnych przedmiotów na podstawie różnic występujących między nimi- długość i wysokość przedmiotów 
  • obserwować zabawy badawcze z wykorzystaniem wody 
  • uczestniczyć w wykonywaniu prac plastycznych różnorodnymi technikami 
  • doskonalić umiejętność prawidłowego chwytu narzędzia pisarskiego, nożyczek, sztućców 
  • dokonywać analizy i syntezy sylabowej prostych słów 
  • wykonywać ćwiczenia ruchowe o charakterze równoważnym 
  • uczestniczyć: w wycieczce do „TEOteki”, do „Baśniowej Kawiarenki”, obchodach Dnia Pluszowego Misia pod hasłem „Miś naszym przyjacielem” 

 


W grupie Jeżyków dzieci będą:


W grupie Żabek dzieci będą: